Självförtroede

Hej!
Nu ska jag börja med att ha "Dagens tema"!

Och nu är dagens tema "Självförtroende"!



Vissa skäms för att vara sig själva för man blir retad för den man är!Men man ska VARA SIG SJÄLV OCH MAN SKA INTE BRY SIG OM VAD ANDRA TYCKER!Alla ska vara OLIKA om alla var lika skulle ju det inte bli roligt alls!Våga säga ifrån om någon tycker det du tycker är dumt eller omoget!SÄG SÅHÄR:

- Jag får tycka vad jag vill och jag bryr mig inte om vad du tycker!



Hade så bra sötisar!:)



Kommentarer
Postat av: Vera

Hållerhelt med om självförtroende saken. jag tycker det är bra av dig att skriva såhär. man ska helt klart skita i va andra säger som är DUMT! men inte sådana saker som man faktiskt borde ta till sig. det är ganska viktigt och en väldigt stor skillnad. skiver bara vad jag tycker! du kan ta med det i bloggen om du vill. <3

2009-03-29 @ 19:08:57
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Alexandra De la paz

A jag håller med det du skriver!=)



As bra blogg tycker jag

Kram<3

2009-03-30 @ 16:56:01
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0